Forum Dom elfki - sid przy ogniu zaraz rozpoczynamy piew Strona Gwna   Dom elfki - sid przy ogniu zaraz rozpoczynamy piew
Jeli zmczya Ci podr - zosta z Elfk
 


Forum Dom elfki - sid przy ogniu zaraz rozpoczynamy piew Strona Gwna -> Witaj. -> - osoby, które chcą odwlec w czasie zabiegi chirurgii plas
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat 
  Post - osoby, które chcą odwlec w czasie zabiegi chirurgii plas - Wysany: Pi 11:28, 04 Kwi 2014  
Juukla
Domownik



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland


Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od kilku dni drętwieje mi lewa ręka( palec serdeczny i maly jak i czesc reki pod tymi palcami) Myślałem że to przejdzie, że nadwyrężyłem za mocnymi treningami na siłowni, ale cały dzień czuje odrętwienie mniejsze lub wieksze i nie chce ustąpić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ani nie jestem na dietach. [link widoczny dla zalogowanych] no niestety, biorąc pod uwagę na którym miejscu byliśmy w rankingu to i tak super zagrali według mnie
Słyszałam o dr Świdraku bardzo dużo dobrych opinii a teraz przeprowadzam się do Wrocławia i przyznam, że szukam kogoś dobrego 170!!!!!!!!!! Po zerwaniu paznokieć rośnie odstając od ciała i na dodatek krzywo. btw. Do tego, pojawily sie pewne problemy i nowosci zwiazane z praca mojego TZ i kto wie czy w najblizszym czasie nie czeka nas emigracja do Palermo czy innego miasta. [link widoczny dla zalogowanych]
motylku ja zaczelam dzis stosowac jestem pierwszy dzien ale nie wiem jak mi pujdzie ejstem zielona wtych sprawach czytalam to i owo ....ale z niedowiezaniem przyznam ze jedząc tak tlusto mozna schudnąc jesli mogla bys mi pomoc bede wdzieczna Przez 3 dni sie zanosi codzienn rano probke kalu!Badanie w krakowie kosztuje 54,90zl +ksiazeczki i tubki na probki=4zl!Robilem tydzine temu! Ja się ważę przed i po lewatywie i jest tak ze 40-50 dkg różnicy po. Ja mam teraz kolczyka ze stali hirurgicznej... Czy lekarze w klinice ostrzegaja o takiej ewentualnosci ze moze nie byc miejsca?? trzymam kciuki, a wy trzymajcie za mnie prosze. Jak u Ciebie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w związku z mniejszą kasą w pup będą przede wszystkim brać pod uwagę tych co później zostawią ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tylko troche urosłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja też potrzebuję książeczki...
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

RUDY ODROST a moje platynowe pasemka zamienily sie w czarne jak zobaczyla to moja mama ti wopadla w taka panike ze umowila mnie do fryzjera na wtorek ;d przy czym na 8 rano jakos bedzie trzeba usunac ten rudy i pozbyc sie tego okropnego czarnego [link widoczny dla zalogowanych] Fajnie wyglądało bo miałam duuużo włosów ale po dotarciu do pracy -a po południu to już na bank -żyły swoim życiem no i nietrudno sobie wyobrazić ile trzebabyło poświęcić na te zabiegi czasu
puszku nie martw się przejdzie za niedługo a na końcu wielka nagroda izkabezprzezwiska @interia.pl Planuję zrobić rezerwację na miesiąc przed wylotem-gdzie najlepiej kupić bilet??? Robert C. To ile w koncu? [link widoczny dla zalogowanych]
bo jak ci przyjdzie dzien w dzien sterczec w gigantycznych korkach to zatesknisz za miejscami gdzie ludzi mozna policzyc na palcach jednej dloni Zdecydowanie to drugie! Weź się lepiej do roboty. Stosować dopóty dopóki paznokieć się nie zagoi całkowicie. Pozdrawiam Was dziewczyny przy pomocy ultradźwięków. Też bałam się bardzo meridii, bo silnie działa na organizm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w związku z mniejszą kasą w pup będą przede wszystkim brać pod uwagę tych co później zostawią ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem tak zabiegana, że ledwieprzed chwilką wróciłam do domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
ile trzeba czekać na zabieg i jaka jest jego cena? Celibat jest wolną decyzją, na której przemyślenie masz tysiąc szans w ciągu sześciu lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Masaż i balsam są dobre, ale trzeba systematyczności. [link widoczny dla zalogowanych] Dzięki za linka, bardzo ciekawa stronka
nigdy nie stosowalam w trakcie trwania. Co do zakupu przez internet: To fragment sesji zdjeciowej strojow kompielowych z tego roku.. Jeszcze jedna uwaga w ksiazce Atkinsa nie zaleca orzechow archaidowych i masla orzechowego. ?? [link widoczny dla zalogowanych]
czy wam tez tak masakrycznie wychodza wlosy przy myciu? A za tydzień w niedzielę mam powtórkę z rozrywki tylko że swojego dzieciątka. Oby te objawy ustopiły! [link widoczny dla zalogowanych] 7Q.03.LZZZZZZZ.jpg Na pewno sie przyda, a juz mialam isc spac.............. Nie wiem co w nich dziś wstąpiło, ale dawno mnie tak nie przeczołgali. Loquito Narcotic jest na pewno przed 2000 rokiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może lepiej nie będę pisał.
[link widoczny dla zalogowanych]
Waga stoi prawie dwa tygodnie, ale mam nadzieję, że zaraz ruszy. Witajcie...!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja dobrze nie pamietam... [link widoczny dla zalogowanych] Można powiedzieć ,że nie miałam twarzy.
Robią to w gabinetach podanych na tej stroniewww.zdrowe-nogi.pl/gabinety.php zuzu- kiedy idziesz do lekarza? Ja jestem po 10 razach i osobiście zauważam różnicę, ja np przed pójściem pierwszy raz zmierzyłam się dokładnie i efekt jest taki że udo mam mniejsze o 5cm kolano o 6 biodra brzuch o ok 4cm, więc jak dla mnie rewelacja.Z tym że ja chodzę na to codziennie a nie tak jak czasami piszą 2-3 razy w tygodniu.Jeśli chodzi o celulit to też jest lepiej .Pozdrawiam i też polecam Poplakalam sie, popuscilam nieomal, pies sie patrzyl na mnie jak na wariatke a do tego smiala w glos ze sasiedzi napewno slyszeli to cudne mialesw widoki zazdroszcze ci szczegolnie tego widoku kolezanki z orgazmem [link widoczny dla zalogowanych]
ja tez zauwazylam, ze jest opuchlizna, ale u mnie tylko po cwiczeniach, zazwyczaj cwicze po poludniu, a na drugi dzien rano opuchlizny juz nie ma i moge podziwiac efekty Mój lekarz mówił że w szpitalu gdzie pracuje częściej spotyka się z poronieniami po odstawieniu bo nagły wzrost prolaktyny u osób z prolaktynemią powoduje gwałtowny spadek poziomu progesteronu niezbędnego do prawidłowego rozwoju ciąży. Początkowo robiąc lewatywy nawet codziennie miałam wspaniałe uczucie lekkości, ale coraz częsciej zdarza mi się, ze płyn pozostaje w jelitach i czuję się bardziej ocieżała niż przed lewatywą. Podoba mi sie ksywka Gryziel.... Znowu to swinstwo zaczyna mi wychodzic. Czy osoba ktora zdradziła moze sie starac o uniewaznienie? na [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrt do gry  

  Forum Dom elfki - sid przy ogniu zaraz rozpoczynamy piew Strona Gwna -> Witaj. -> - osoby, które chcą odwlec w czasie zabiegi chirurgii plas Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin