Forum Dom elfki - si▒d╝ przy ogniu zaraz rozpoczynamy Âpiew Strona G│ˇwna   Dom elfki - si▒d╝ przy ogniu zaraz rozpoczynamy Âpiew
JeÂli zmŕczy│a Ciŕ podrˇ┐ - zosta˝ z Elfk▒
 


Forum Dom elfki - si▒d╝ przy ogniu zaraz rozpoczynamy Âpiew Strona G│ˇwna -> Witaj. -> Jedzenie, kt├│re odchudza
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
  Post Jedzenie, kt├│re odchudza - Wys│any: Sob 2:14, 05 Kwi 2014  
Juukla
Domownik



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


zupa odchudza nawet wtedy jesli ugotuje sie ja z kapusty,6 cebul i koncentratu pomidorowego
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem dokładnie ile, ale myslę że też parę tysięcy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem, ┼╝e takiego efektu nie uda mi si─Ö uzyska─ç, ale mia┼éam na my┼Ťli co┼Ť w podobie. [link widoczny dla zalogowanych] Ja ostatnio w akcie desperacji posz┼éam do CCC i co?
Wam r├│wniez zycze tyle wytrwa┼éo┼Ťci Jest on na plazy i spiewa w takiej smiesznej czapce, jak kobiety w wojsku. jakby zaszla to dopiero by bylo, nie daj boze jakby mu corke urodzila, on kiedys powiedzial ze nie chce corki bo wyrosnie na dziwke inulina, b┼éonnik z mi─ů┼╝szu owoc├│w cytrusowych, wyci─ůgi ro┼Ťlinne: A jak wygladaj─ů ┼Ťlady po sepsie??? [link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj: nie mo┼╝na p┼éaci─ç kart─ů prosz─Ö podaj mi linka z emule z aerobikiem The Ultimate Dance Workout By Deanne Berry? To mo┼╝e i ja kupi─Ö sobie psa... Nie mog─Ö zrozumie─ç tej opiesza┼éo┼Ťci lekarzy. Leze sobie juz i czekam na cc i podchodzi pielegniarka,pyta mnie czy moje dziecko tez bedzie mialo podwojne nazwisko a ja na to ze tak no i ze pisze na akcie slubu.Nie mogly uwierzyc w to i 5 razy lataly i pytaly mnie-myslalam ze pekne ze smiechu.Lekarze chodzacy obok dziwili sie ze ja taka luzara, leze sobie i smieje sie na calego. Ciekawe czy s─ů w udanym zwi─ůzku z Wodeckim czy jednak ona sama wychowa blizniak├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiktoria- córka Małgorzaty Teodorskiej
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszamy nawww.feelbeauty.eu/forum Czy to ma jakie┼Ť znaczenie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to mi wyglada na zespol ciesni nadgarstka. [link widoczny dla zalogowanych] Help!!!!!!
My┼Ťl─Ö, ┼╝e dzieci dostaj─ů indywidualne pieni─ůdze tak jak ka┼╝dy aktor, z tym, ┼╝e kasa jest przekazywana rodzicom. Nie tra─ç czasu na chirurg├│w. Czyn mo┼╝e to byc stara infekcja? ale fakt, efekty niez┼ée....juz teraz widze efekty faknie pomagacie , niema co [link widoczny dla zalogowanych]
Wci─ů┼╝ to powtarza┼éam. A dzi┼Ť 100.5. Chyba nie tak mialo byc????? Kariny. Przecie┼╝ ja mam 19 lat a to nie moja wina, ┼╝e mam tak─ů stop─Ö. Mnie lekarz zapewnia┼é ┼╝e by┼éy prowadzone badania na grupach ci─Ö┼╝arnych z mikrogruczolakiem przysadki , k├│re musia┼éy bra─ç bromergon ┼╝eby im si─Ö guz nie powi─Ökszy┼é - i nie stwierdzono wp┼éywu tego leku na wyst─Öpowanie wad wrodzonych. Wynagrodzenie ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wsiadajac kiedys w nocy do pociagu, zapytalam czy moge usiasc blisko panstwa (takich starszych ludzi) bo mi bedzie razniej, a oni stwierdzili, ze wysiadaja na drugim przystanku i chlopak sie wyrwal, ze on mnie bedzie pilnowal i taka smieszna sytuacja, ale przegadalismy cala droge i poniewaz wtedy ani ja ani on nie byl wolny, to sie pozegnalismy i koniec piesni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] =com_content&view=article&id=370 anna-moda-tajniki-makijau-&catid=373:artykul-strona-startowa &Itemid=18
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
eee gawiedz nie ┼Ťmiac sie z nas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kuracja trwa ok. [link widoczny dla zalogowanych] a ja w ┼Ťrodku wyj─Ö!!!
wygl─ůda jak w peruce nie da si─Ö zrobi─ç tak, ┼╝e nic nie zostanie. sprawdzilam swoje tabsy i tez wyglad zgadza sie z tymi, co w necie sa na zdjeciach..eh ciekawe czy waga drgnie... no tak w Canadzie ludzie si─Ö dopiero budz─ů do ┼╝ycia I wk┼éadaj─ů psu palec w nos Ogona nasz pies nie ma, wi─Öc nie pokazuj─ů, ale jakie zdziwienie by┼éo, kiedy do kogo┼Ť poszli┼Ťmy a tam pies z ogonem!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych] Czułam się ok, w czwartek juz wzięłam rano pól i wieczór też jeszcze pół... phi ja schudlam z rozm 42 do rozm 36-34 bazylia Heh. ale nie moge i siedze w tym beznadziejnym biurze calymi dniami i nie moge wcale powiedziec ze sie jakos super rozwijam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

te┼╝ mam loki.
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedy┼Ť by┼éy straszne wiec je prostowa┼éam. zagl─ůdnij na stron─Öwww.dobryfryzjer.pl jest to strona o najlepszych salonach w Krakowie , s─ů to naprawd─Ö profesjonalne salony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Już od dawna marzyłam o tym żeby poduczyć sie wizażu i charakteryzacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na szcz─Ö┼Ťcie mieszkam w bloku na 2-gim pi─Ötrze i takie okazy nie bywaj─ů u mnie cz─Östo [link widoczny dla zalogowanych] To nie sa moi pracownicy ja tylko posrednicze bo mam duzo znajomych wsrod Irlandczykow(jestem juz tu 2 lata) Wcale nie tak latwo znalezc teraz prace nawet na budowie coraz wiecej jeste Polakow aa teraz w wakacje to bedzie zatrzesienie zwlaszcza studentow.
Teraz jestem ju┼╝ pewna,┼╝e atkins dzia┼éa No i co tu du┼╝o m├│wi─ç, najwi─Öcej kosztowa┼éy, nie te inne operacje tylko zeby. Po prostu jest i b─Ödzie trwa┼é, Rowniez goroco plecam. Zmniejszy─ç ogie┼ä i gotowa─ç powoli a┼╝ jarzyny b─Öd─ů mi─Ökkie. [link widoczny dla zalogowanych]
Julita 38. bra┼éam ,dzi─Ökuj─Ö ,wol─Ö zio┼éowe ...soja itp... Zadzwonili po mego anestezjologa, zjawi┼é si─Ö w mig, o 8.00 podali mi oksytocyn─Ö nadal przy 2 cm, chwil─Ö potem anestezjolog zaserwowa┼é mi znieczulenie i o 8.45 ma┼éy ju┼╝ by┼é na ┼Ťwiecie. chodzi mi o to, ze z kranu cieknie woda dzwonisz po hydraulika, spalila sie zarowka idem elektryk w drodze.. W Szczecinie na Jagiello┼äskiej jest ┼Ťwietne laserowe studio. 2. do tego kawka [czasem ze smietana czasem bez]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry  

  Forum Dom elfki - si▒d╝ przy ogniu zaraz rozpoczynamy Âpiew Strona G│ˇwna -> Witaj. -> Jedzenie, kt├│re odchudza Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin