Forum Dom elfki - sid przy ogniu zaraz rozpoczynamy piew Strona Gwna   Dom elfki - sid przy ogniu zaraz rozpoczynamy piew
Jeli zmczya Ci podr - zosta z Elfk
 


Forum Dom elfki - sid przy ogniu zaraz rozpoczynamy piew Strona Gwna -> Witaj. -> ataner - pochwal się sukcesami swojej zdrowej dietki
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat 
  Post ataner - pochwal się sukcesami swojej zdrowej dietki - Wysany: ro 5:50, 09 Kwi 2014  
Juukla
Domownik



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 734
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland


Z tego całego pośpiecu i zamieszania w momencie gdy stał nade mną anastaziolog i nakładał mi maskę z tlenem, przypomniałam sobie, ze mam w buzi gumę do rzucia.
[link widoczny dla zalogowanych]
np:
W dawnych czasach, kiedy królował matriarchat, swoistym „generatorem szczęścia były kobiety, które wtedy nie podlegały ograniczeniom moralnym narzuconym przez religie i nie były też ograniczone przez mało uczuciowych mężczyzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyglada z mordy jak lalka.
[link widoczny dla zalogowanych]

Kolor wyszedł taki jak chciałam czyli brąz. [link widoczny dla zalogowanych] hm..
w pępku akurat najdłuzej się goi.Z prostej przyczyny- to miejsce jest cały czas narażane na zahaczenia spodniami czy choćby majtkami Poza tym sa naukowcy ktorzy badaja diety i podaja wylacznie wyniki badan - nie promujac czy zwalczajac jakiegos stylu zywienia. już mam) tylko chciałam sprawdzić, w ktorym to miejscu - szukam czegoś w centrum (mogą stanowić podstawę nie więcej jak 1 posiłku w ciągu doby): Potem zbieram reczniki. [link widoczny dla zalogowanych]
Tak samo jak Sand-deep pokochalam owoce ,w tym suszone i orzechy.Od czasu zakonczenia glodowki najbardziej mi smakowaly zamiast slodyczy : tak btw - czy na tym forum jest mozliwość edycji napisanego-wysłanego już posta i poprawienia go? Ja chcę sobie zrobić kolzyka w pępku ale się strasznie boje , chociaż już od 3 lat chcę i nie mam odwagi. Polecam rozejrzeć się w aptekach, jeśli ktoś będzie na wakacjach albo poprosić rodzinę lub przyjaciół mieszkających za granicą - warto! Szuakąłam sprzedawcow M i L zeby bezposrednio pogadac i znalazłam kogos takiego, dlatego zdecydowałam sie na L. Tak tak, tylko, że w Niemczech conversy kosztują ok.50 euro ... Mięśnie i skóra stały się bardziej naprężone i czuję się o niebo lepiej !
[link widoczny dla zalogowanych]
Benusiku dzięki za otuchę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja nie moge sie doczekać az sie blizna do końca zagoi i mam postanowienie regularnego chodzenia na basen, rower i spacery!
[link widoczny dla zalogowanych]
Co to za niskie ceny tych maseczek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Haneczko, mnie też zatkało.

Wystają z przodu po 5 mm nad brzuszkami palców.
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz sie boje !! ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Raz jak mialam jeszcze 155 cm wzrostu wazylam 60 kg schudlam ok 12kg i nie mialam z tym problemu.
[link widoczny dla zalogowanych]
4 ząbki czosnku

jak wyglada PRACA PRZEDSTAWCIELA HANDLOWEGO w ZYWCU [link widoczny dla zalogowanych] Musisz miec kase.
koncza sie owulacja okolo 10-14 dni przed terminem miesiaczki. a teraz pokochalam je jak chyba wiekszosc z Was dzieki ale mam pytanie. Przez następne kilka miesięcy nie mogłam chodzić w normalnych butach nie mówiąc już o jakiś wyjściowych. Ktos pytal o ssanie oleju na glodowce, moze do 3 dnia to dobry pomysl, ja bym sie bala, ze to bedzie znak dla zoladka ze musimy trawic, czyli produkowanie nadmiaru sliny, duzy apetyt, a w zwiazku z tym produkcja sokow zoladkowych. A jak jest u Was dziewczyny? [link widoczny dla zalogowanych]
Dla mnie to na rowni z Samanta czy Alexis... To bardzo inteligentny czlowiek i wiele mi tlumaczy, kiedy rozmawiamy o religiach, kulturze historii i polityce naszych rodzinnych krajow. Moim zdaniem to dobry lek . Wiadomo, że boleć musi i będzie, a to najczęściej powoduje że poród wydaje się jakimś koszmarem. A obok leżała Cyganka z zatruciem ciążowym.......kazano jej się codziennie ważyc....tyle tylko,że waga ważyła osoby do 150 kg a ona biedna miała 160 ponad Obwód jej uda był chyba taki jak mojego brzucha Mysłowice - imprezka była nawet nawet. WITAM SRDECZNIE, jestem po zabiegu u dr Bromy, serdecznie odradzam, skusiłam sie wierząc za ceną idzie jakość, niestety , miło i sympatycznie jesli wszystko idzie jak po maśle, ale wystarczą najmniejsze komplikacje i w chwili dr zrobi z Was wariatów przy czym sam nie pamięta co mówił na poprzedniej wizycie a przecież my pacjenci pamiętamy..................cwaniak i człowiek bez skrupuł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
niech mi ktos dokladnie powie jak sie robi ta lewatywe.prosze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
;-( ...

Chciałabym aktualne informacje na temat tego salonu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie jestem na tyle uzdolniona zeby sama sobie robic pazury.zrobie je sobie w salonie ale chce najpierw wiedziec ktore mozna malowac lakierem i ktore beda lepsze jesli wykonuje duuuzo prac domowych
witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
masz racje w tym co napisałeś ale są ludzie, którzy tego nie rozumieją i nie chcą zrozumieć.no cóż...

Mnie ta wypowiedź prześladuje, a Wy poczytajcie, pomyślcie. [link widoczny dla zalogowanych] Tolek czym jest dal ciebie nieudolnosc...wiesz mysle ze fryzjerzy poczatkujacy sa w pewien sposob nieudolni aczkolwiek lubiac ten zawod mozna dac klientkom duzo wiecej niz wykonywac to tylko dla kasy....ja znam narazie techniki ktorych sie nauczylam i w sumie znam ze 3-4 i tez nie wycwiczylam sie ale wiem ze praktyka zrobi swoje a nie gapienie sie jak robiato inni a w salonach chca zmusic takie osoby zeby byly bierne jak uczennice....to powoduje raczej blokady niz nabieranie pewnosci i wprawy
powodzenia!!! też miałam takie dretwienia. no własnie piorę podobnie od jutra?? kupilam ponownie rozjasniacz odrosty i nie ktore kosmyki wlosow zrobily sie ciemno rude..po tygodniu kupilam zxnow rozjasniacz mialam gdzie niegdzie blad rodo czarne...ale na zapas kupilam ladny odcien brazu..wlasnie teraz moje wlosy stale sie rude!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
STRASZNA SZKODA!!!Ale jakbyś KIEDYŚ była bezrobotna-)ZAPRASZAM DO MOJEGO SALONU Życzę lekkich porodów. Czy ktoś może znalazł takie. Tpau-china in you hand Niestety nie mogę się wypowiedzieć co do jakości usług, bo nie miałam okazji skorzystać. jestem byłym pracownikiem pracowałem tam 5 lat i wiem wszystko o tej firmie to jedno wielkie bagno !!!!!!!!!!!! to Ona znów z grubej rury .........
jest na to jakis sposób?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aparat mam ok 2 tygodnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mała jest ospała wygąda jak po szczepionce jutro chyba zrobie jej badania kompleksowo wszystkie krew mocz itd...
i jeszcze pasemka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WÓDKA TECHNOLOGIA ROZPIJANIA LUDZI

Uważam, że to są najsuperejsze filmy na świecie [link widoczny dla zalogowanych] podoba mi sie imie Nikola mama dała mi tak na imie i jestem zadowolona mam 14 lat cool
Fryzjer pracuje na welli. Ale nadal mi się zbiera- piję dużo kawy, herbaty i tak już mam. Oliwa z oliwek, Oleje tłoczone na zimno, Masło. Witam, wracam ponownie do tematu pt Africa, mianowicie szukam piosenki z lat 92-95r, była kiedyś na takiej serii składanek kasetowych o nazwie BIT nr .. itd . Witam stare znajme [link widoczny dla zalogowanych]
no tak kazdy chce dorobic do skromnej pensji, jakbym nie miala w ogoel pracy to juz dawno bym stad wyjechala a tak, a jezeli jest czas i sily to \walcze\ z moja partnerka ok 3-4 godzin. po prostu biednemu zawsze wiatr w plecy ... Gdy mloda dziewczyna jest juz zakochana na zabój, alfons karze jej isc pracowac do burdelu. Myślę, że dzieci dostają indywidualne pieniądze tak jak każdy aktor, z tym, że kasa jest przekazywana rodzicom. biorą za wycenę mieszkania 300 zł +VAT... Elvis Presley - Shake, Rattle And Roll
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To jak odsiadka w pierdlu - kiedyś sie skończy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Powrt do gry  

  Forum Dom elfki - sid przy ogniu zaraz rozpoczynamy piew Strona Gwna -> Witaj. -> ataner - pochwal się sukcesami swojej zdrowej dietki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

   
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin